Jaarverslag 2023: van startschot tot finishlijn

We zijn trots om ons eerste jaarverslag sinds de fusie met jullie te delen. Dit verslag biedt in beknopte vorm, een overzicht van wat 2023 voor Ambulancezorg Limburg heeft betekend.

Het afgelopen jaar stond volledig in het teken van “Topsport”. Dit kwam duidelijk naar voren in al onze activiteiten en initiatieven. Net zoals in de sport draait het bij ons om teamwork, toewijding en voortdurende verbetering. We hebben ons gericht op het optimaliseren van onze dienstverlening en het versterken van onze samenwerking, zowel binnen ons team als met onze partners.

De hoogtepunten van 2023 laten zien hoe we hebben geïnvesteerd in innovatie en onze ambitie om de beste zorg te leveren wanneer het echt telt. Dankzij de inzet en het doorzettingsvermogen van al onze medewerkers hebben we belangrijke stappen gezet richting onze doelen. We hebben als één team gewerkt en bewezen dat we, net als topsporters, alleen succesvol kunnen zijn door samen te werken.

Wij nodigen u uit om ons publieksjaarverslag te lezen en meer te ontdekken over onze reis en prestaties in 2023.

Samen kijken we uit naar nog meer successen in de komende jaren!

Download hier het jaarverslag 2023